فرم ثبت نام

آشنایی با فرآیند جوش و بازرسی جوش در ساختمان


لطفا جهت ثبت نام به نکات زیر دقت فرمایید :

1- در صورت ثبت نام و عدم شرکت در يک دوره آموزشی ، مبلغ شهريه به هيچ عنوان قابل استرداد نبوده و برای دوره های بعد نيز منظور نخواهد شد .

2- مبنای ثبت نام در يک دوره آموزشی تکميل کامل فرم ثبت نام و پرداخت شهریه است و در صورت عدم کامل بودن مدارک ، مؤسسه هيچ تعهدی در رابطه با رزرو يا شرکت همکاران را در دوره آموزشی ندارد .

3- انصراف از دوره ها ی آموزشی بايد به صورت کتبی و حداکثر 48 ساعت قبل از شروع دوره های آموزشی باشد ، درغير اينصورت وجه ثبت نام قابل استرداد نمی باشد . 

 4- افراد پس از انصراف به مدت 3 ماه از تاریخ انصراف فرصت خواهند داشت باارائه اصل فیش واریزی و رسید ، شهریه دوره را دریافت نمایند و پس از مدت مشخص شده هیج وجهی بازپرداخت نمی شود .

5- همکاران محترم که از طریق سایت ثبت نام می کنند 24 ساعت فرصت خواهند داشت با واریز مبلغ شهریه به شماره حساب 45523/57380 بانک تجارت بنام علی هنرپروران یا واریز به شماره کارت 1874-3004-8310-5859 بانک تجارت بنام علی هنرپروران و اعلام تلفنی شماره فیش به شماره 36334646 ثبت نام خود را قطعی کنند (آدرس سایت : Gostaresholum.com

تذکر1 :  عدم اعلام شماره فیش واریزی نشانه انصراف از ثبت نام است

تذکر 2 : لطفا پس از واریز شهریه کلاس ، فیش واریز شده به همراه مشخصات فردی و نام دوره مورد نظر جهت ثبت نام در واتساپ به شماره 09039176027 ارسال گردد.

تذکر مهم : با توجه به عدم اعلام شهریه ی دوره های ارتقای پایه در سال 1400 ، شهریه اخذ شده در هنگام ثبت نام قطعی نمی باشد و در صورت اعلام شهریه دوره ها تا قبل از زمان برگزاری آزمون پایان دوره ، مابه التفاوت شهریه اخذ می گردد .

موارد بالا را مطالعه کردم و با شرایط آن موافقم

لطفاً جهت شرکت در دوره‌های آموزشی به موارد زیر دقت فرمایید

1- کلیه دوره های تعریف شده به صورت مجازی (آنلاین ) برگزار می گردد و نرم افزار مورد استفاده برای دوره ها ادوبی کانکت است .

2- شما می توانید از طریق رایانه ، لپ‌تاپ یا گوشی موبایل هوشمند در دوران آموزشی شرکت کنید ؛ اما پیشنهاد می گردد جهت بهره بیشتر از دوره های از لپ تاپ یا رایانه استفاده کنید .

 3- حداقل سرعت اینترنت مورد نیاز   512 kbps  می باشد .( لطفاً هنگام حضور در کلاس از دانلود همزمان یا حضور در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید )

 4- شرکت کنندگان بایستی ضمن نصب نرم افزارهای لازم قبل از شروع دوره نسبت به تست میکروفون ،  امکان ورود به کلاس و . . . .  اقدام لازم را انجام دهند .

5- برای هر یک از ثبت‌نام کنندگان نام کاربری و رمز عبور ارسال می گردد و جهت آموزش ؛  فایل ها و فیلم های آموزشی در گروه تشکیل شده ، ارسال می شود .

 6- شرکت کنندگان می توانند ۲۵ درصد زمان کلاس غیبت یا تاخیر داشته باشند ، در غیر این صورت مطابق بند ۸ بخشنامه 420/16839دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، غیبت یا تاخیر  بیش از حد مجاز باعث محرومیت دانشپذیر از دور خواهد شد . ( ورود و خروج شما توسط نرم افزار ثبت می گردد )

 7- به منظور اجرای بند ۵ و 13 بخشنامه 420/16839دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، در مدت دوره چند نظرسنجی و آزمون مختصر توسط مدرس برگزار می گردد . عدم شرکت در نظرسنجی و آزمون ، به منزله غیبت در آن بازه زمانی می باشد .

 تذکر: لطفاً در صورت عدم اطلاع از جواب ، یک گزینه را انتخاب کنید یا در صورت پاسخ کوتاه بودن سوال ،کلمه نمی‌دانم را جواب دهید.

 8- آزمون پایان دوره به صورت آنلاین و با لپ تاپ و یا کامپیوتر مجهز به وب کم برگزار می گردد و حد نصاب قبولی آزمون کسب حداقل نمره ۵۰ از کل است .

9- چنانچه به هر دليل اعم از قطعي اينترنت، برق و مشکلاتي از اين قبيل شرکت کنندگان محترم امکان حضور در جلسات کلاسي را پيدا ننمودند و يا تمايل به بازبيني کلاس را داشتند، لينك بازپخش كلاس در انتهاي هر جلسه در اختيار ثبت نام کنندگان در آن دوره، قرار خواهد گرفت. ( اين لينك به مدت سه روز بعد از هر جلسه در دسترس خواهد بود).

توجه : بدیهی است حضور مهندسان در کلاس الزامی است و دیدن بازپخش تاثیری در حضور و غیاب ندارد .

10- چنانچه برگزاري تمام يا بخشي از هر جلسه از سمت استاد يا مجري با مشکل مواجه گرديد، جلسه جبراني مربوطه برنامه ريزي و برگزار مي گردد.